Friday, July 27, 2018

19 Gambar Membuktikan Bahawa Lapangan Terbang Adalah Tempat Yang Gila!


Perjalanan Kapal Terbang Anda
Boleh Menjadi Lebih Menarik Dalam Satu Cara,
Anda Hanya Perlu Melihat Sekeliling Anda.


1. Yup, robot ini memerlukan kasut  yang lebih bersinar daripada orang lain..


2. Tidur di lapangan terbang adalah seni..



3. "Apabila Saya satu-satunya yang tidak berbulu".



4. "Saya sedang menonton The Avengers di komputer riba saya di lapangan terbang.. ini berlaku di belakang  saya."



5. "Anak perempuan sahabat saya hanya terbang sendiri buat kali pertama. 
Ini adalah bagaimana dia menyambutnya di lapangan terbang. "


6. "2 kanak-kanak yang tidak ada kaitan ini memeluk satu sama lain di lapangan terbang."
So Chomel.


7. "Ketika saya berada di bilik mandi di lapangan terbang, tiba-tiba....."


8. Generasi ini dan telefon bimbit mereka ...


9. "Pengecas tangan saya tertinggal di rumah, sekarang macam mana saya nak menggunakannya."



10. "Saya memberitahu atok bahawa di lapangan terbang lebih mudah menggunakan kerusi roda."



11. "Semasa menaiki pesawat, seorang lelaki berumur 8 tahun memberitahu saya, 'Saya meninggalkan ejen rahsia untuk menonton anda ...' Saya tidak pasti apa yang dimaksudkan sehingga 2 jam berikutnya penumpang lain menunjukkan ini kepada saya ...


12. Dan ini sebabnya kenapa anda tidak tidur di lapangan terbang.



13. "Ayah ini melayan karenah anak perempuannya berjalan ke depan ke belakang di lapangan terbang sambil anak perempuannya duduk di atas bagasi sepanjang masa."



14. Siapa yang memerlukan kabel yang lebih panjang?



15. Baru mendarat di lapangan terbang. Tidak merasa sangat dialu-alukan setakat ini.



16. Masa yang agak lama untuk menunggu bagasi, tidakkah anda berfikir begitu?



17. Dalam perjalanan ke Taipei, seorang rakan sempat merakam semasa berbaris untuk pemeriksaan keselamatan.



18. Apabila anda membawa teman wanita anda pergi bercuti pada hujung minggu.



19. Menemuinya di lapangan terbang. Saya bertanya kepadanya apakah sebab anda berbuat demikian dan dia menjawab "Sebab saya boleh."




Wasn’t it a fun journey? Do you have any funny pictures like these? Feel free to send us an email and don’t forget to share the article if you enjoyed it.

Preview photo credit unknown / imgur 

No comments:

Post a Comment